Támogatás Magyarországon, magyar mérnököktől

Magyarországon 2003 óta gyűjtött sokrétű tervezési, kivitelezési és üzemeltetési tapasztalatokkal rendelkezünk,
rendszermérnökeink akár senior szintű technikai támogatást és konzultációt nyújtanak.

Támogatás

Felhasználóink részére tapasztalt mérnökeink különböző, magas szintű támogatást nyújtanak.

  IceWarp
Bronz
Támogatás
IceWarp
Ezüst
Támogatás
IceWarp
Arany
Támogatás
Magyar nyelvű támogatás
Technikai
támogatás
Konzultáció
nyújtás
-
Senior szintű
dedikált kiszolgálás
- -
Átlagos
reakció idő
48-72 óra 12-24 óra 0-12 óra
       
E-mail
kommunikáció
Web alapú naplózott kommunikáció -
Telefonos riasztás
visszahívással
- -
Távoli elérés
pl. RDP, VNC
- -
       
Éves díj az aktuális licencdíj függvényében A követés
tartalmazza
50% 100%

 

Munkatársaink Magyarországon 2003 óta gyűjtött sokrétű tervezési, kivitelezési és üzemeltetési tapasztalatokkal rendelkező, akár senior szintű technikai támogatást és konzultációt nyújtó rendszermérnökök.

  • Bronz Támogatás: A vásárolt csomag által magában foglalt, további költségtől mentes támogatás.
  • Ezüst Támogatás: Kiemelt szintű támogatás, konzultáció nyújtással, kedvező áron.
  • Arany Támogatás: Prémium szintű, gyors támogatás, konzultáció nyújtással és senior szintű dedikált kiszolgálással.

Konzultáció, azaz tanácsadási szolgáltatásuk keretében a levelező szerver telepítése és beállítása során felmerülő technikai és beállítási kérdésekre válaszolunk. Továbbá az üzemeltetés során optimalizálást, naplóelemzést, beállítási tanácsokat adunk.

 

Online támogatás

Számos kérdésre megoldást talál a Tudásbázis oldalon.

Érdekes kihívásokkal kapcsolatban elolvashatja a Magyarországi IceWarp Labor eredményeit.

Segítséget nyújtunk irodák részére, hogy hogyan állítsák be levelező szerverüket az optimális használat érdekében (Statikus IP cím nélkül, Spamblokkolóval és Vírusvédelemmel.)