Támogatás
Felhasználóink részére tapasztalt mérnökeink különböző, magas szintű támogatást nyújtanak.
IceWarp Bronz Támogatás |
IceWarp Ezüst Támogatás |
IceWarp Arany Támogatás |
|
Magyar nyelvű támogatás | |||
Technikai támogatás |
|||
Konzultáció nyújtás |
- | ||
Senior szintű dedikált kiszolgálás |
- | - | |
Átlagos reakció idő |
48-72 óra | 12-24 óra | 0-12 óra |
E-mail kommunikáció |
|||
Web alapú naplózott kommunikáció | - | ||
Telefonos riasztás visszahívással |
- | - | |
Távoli elérés pl. RDP, VNC |
- | - | |
Éves díj az aktuális licencdíj függvényében | A követés tartalmazza |
50% | 100% |
Munkatársaink Magyarországon 2003 óta gyűjtött sokrétű tervezési, kivitelezési és üzemeltetési tapasztalatokkal rendelkező, akár senior szintű technikai támogatást és konzultációt nyújtó rendszermérnökök.
- Bronz Támogatás: A vásárolt csomag által magában foglalt, további költségtől mentes támogatás.
- Ezüst Támogatás: Kiemelt szintű támogatás, konzultáció nyújtással, kedvező áron.
- Arany Támogatás: Prémium szintű, gyors támogatás, konzultáció nyújtással és senior szintű dedikált kiszolgálással.
Konzultáció, azaz tanácsadási szolgáltatásuk keretében a levelező szerver telepítése és beállítása során felmerülő technikai és beállítási kérdésekre válaszolunk. Továbbá az üzemeltetés során optimalizálást, naplóelemzést, beállítási tanácsokat adunk.
Online támogatás
Számos kérdésre megoldást talál a Tudásbázis oldalon.
Érdekes kihívásokkal kapcsolatban elolvashatja a Magyarországi IceWarp Labor eredményeit.
Segítséget nyújtunk irodák részére, hogy hogyan állítsák be levelező szerverüket az optimális használat érdekében (Statikus IP cím nélkül, Spamblokkolóval és Vírusvédelemmel.)